21 Aralık 2011 Çarşamba

İHSANİYE KÖYÜNDE HUMMALI ÇALIŞMA


Büromuzun tabelası

Sevgili dostlar ihsaniye benim köyüm.Arı denilen mübarek hayvanı tanımaya başlarken köyümde arıcılık yapıldığını fark ettim.(ben İstanbul'da yaşıyorum).İki kovan arı alarak dayımın yanında arıcılığa başladım.Başlamayla birlikte  araştırmaya da başladım.Arı ve arıcılığın doğa ve insan için ne ifade ettiğini gördükçe de bu uğraşının basit bir hobi olarak değerlendirilmemesi gerektiğini anladım.Onun için şimdi hem ülkemizdeki hem de dünyadaki arıcılık faaliyetlerini takip ediyorum ve en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum.Bu süreç içinde de Yaşar abiyle tanıştık.Gel beraber yapalım dediğinde kabul ettim.Şimdi komşu köy kabakça da arıcılığımızı birlikte sürdürüyoruz.



Şimdi sizlere İSTANBUL ARI YETİŞTİRİCİLERİ BİRLİĞİNİN İhsaniye de başlattığı çok değerli bir çalışmayı tanıtmaya başlıyacağım.Yukarıda tabelasını da gördüğünüz gibi birliğimizin köyümüzde birde irtibat bürosu var.

 İlköğretim beş yıldan sekiz yıla çıkartılınca yetersiz kalan bu okulumuzun yerine hemen yanında daha büyük bir ilkokul yaptırıldı.Öncekinde olduğu gibi bu okuluda yine köylümüz değerli büyüğümüz İhsan AKDOĞAN yaptırdı.Şimdi de atıl durumda olan bu okul yine onun adıyla biz arıcılar için okul olacak.Tüm ülkemize hayırlı olsun.
 Tabelalarımız geldi.
Girişte solda bizi karşılayan ATATÜRK köşesi.
Girişin sağında karşımıza çıkan oda ise arıcılık malzemeleri ve arı ürünlerinin pazarlanacağı mağaza/oda olarak hazırlanıyor.

 Burası zemin kat.Doğramalar takılıyor.Ustamız Nahit ÇAKIR da kestanelik köyünde arıcıymış.
 Bal işlemek için tesis olması düşünülüyor.
Bitişik oda laboratuvar olarak planlanıyor.
 İkinci kat koridordan bir görüntü.
 Yine ikinci kat iki sınıf birleştirildi.Konferans salonu olacak.
 Yönetici/hocalara ayırılan odalardan köyün görünümü.
 Bir başka cephe.
 İlk tabelamız takılıyor.
 Hayırlı olsun.
Bayrak direklerimiz de hazırlanıyor.Hazırlayan köyümüzdeki her işin ustası İbrahim DAVULCU yöneten de görüldüğü gibi büromuzun başkanı Sadık BABAOĞLU.
 Güzel Yurdumun/köyümün güzel çocukları.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder